Shop Mobile More Submit  Join Login
AT: Car Alarm by Aeolus06 AT: Car Alarm by Aeolus06
Art trade with good friend, :iconhoneyappleninja:

A pic of her hanging with my human versions of Mudflap and Skids from 'Transformers: Revenge of the Fallen'.



Skids, Mudflap (c) hasbro
Add a Comment:
 
:icongarciarael:
garciarael Featured By Owner Jun 12, 2013
:iconsoldierplz:: Beep boop, son. Beep boop.
Reply
:iconfips001:
fips001 Featured By Owner Mar 29, 2013  Hobbyist General Artist
hillarious
Reply
:iconradianametroid:
Radianametroid Featured By Owner Jan 23, 2012  Student General Artist
Oh that skids and muds design is very sexy! I really like the way you draw and the situation is funny too!
Reply
:iconaeolus06:
Aeolus06 Featured By Owner Jan 23, 2012  Student Digital Artist
thanks :D
Reply
:iconautobot-ratchet:
Autobot-Ratchet Featured By Owner Jul 19, 2011
I'd like Skids better without so many rings, but that's just my opinion. You did great.
Reply
:iconaeolus06:
Aeolus06 Featured By Owner Jul 19, 2011  Student Digital Artist
thanks
Reply
:iconkyasbumblebee:
kyasbumblebee Featured By Owner Jun 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I'm with Mudflap on this one! ha ha!
lol
Reply
:iconaeolus06:
Aeolus06 Featured By Owner Jun 17, 2011  Student Digital Artist
:D
Reply
:iconkyasbumblebee:
kyasbumblebee Featured By Owner Jun 18, 2011  Hobbyist Traditional Artist
:) XD
Reply
:iconakatsuki-luv27:
Akatsuki-Luv27 Featured By Owner Feb 14, 2011
hey i was wondering if you would do a request of mine with these 2 in it plus a character of mine
Reply
:iconaeolus06:
Aeolus06 Featured By Owner Feb 14, 2011  Student Digital Artist
I don't do requests
Reply
:iconakatsuki-luv27:
Akatsuki-Luv27 Featured By Owner Feb 15, 2011
kk thats fine i was jw
Reply
:iconlaylaalvedo:
LaylaAlvedo Featured By Owner Sep 2, 2010
I love those two!^^
Reply
:iconrevenant666:
Revenant666 Featured By Owner Mar 13, 2010
What I'd love to see if I could make a suggestion is Human Skids and Mudflap forced to wear the pink uniforms of Ice Cream men like their original form at the start of the movie.
Reply
:iconmasterbt3000:
masterBT3000 Featured By Owner Mar 9, 2010
i switched to a new account :iconr-dizzle-the-gangsta:
Reply
:iconshadowthehedgehogcoo:
Whos the girl?
Reply
:iconmasterbt3000:
masterBT3000 Featured By Owner Sep 24, 2010
huh? ima dude
Reply
:iconautobot-ratchet:
Autobot-Ratchet Featured By Owner Jul 11, 2011
He means in the picture.
Reply
:iconxyr:
xyr Featured By Owner Mar 9, 2010
:lmao: awesome idea, awesomely drawn.
Reply
:iconinvaderjes:
invaderjes Featured By Owner Mar 7, 2010  Student Filmographer
Like a ninja, Skids. Like a ninja.
Reply
:iconprimal-lord:
Primal-Lord Featured By Owner Mar 7, 2010  Student General Artist
XD Thats funny!!! You know what should do, you should draw both skids and mudflap looking upwards when seeing devastator being formed and they're underneath him and they can see his...wrecking balls :lmao: and they can be really disturbed and one of them could say "Now thats just WRONG!"
Reply
:iconstinkofan20x6:
Stinkofan20X6 Featured By Owner Mar 7, 2010
B-Rad
Reply
:iconeternal-loveliness:
Eternal-Loveliness Featured By Owner Mar 7, 2010
lol i want to watch that movie just to see these 2 XD!!!
halarious i love the characters u made out of them
Reply
:iconaeolus06:
Aeolus06 Featured By Owner Mar 7, 2010  Student Digital Artist
Thanks :D same here
Reply
:iconbonnybanshey:
bonnybanshey Featured By Owner Mar 7, 2010   Artist
lol
Reply
:iconchoco-kun:
Choco-Kun Featured By Owner Mar 6, 2010  Professional Filmographer
*Snerk*
Reply
:iconsupersonichero:
supersonichero Featured By Owner Mar 6, 2010  Hobbyist General Artist
Heh, priceless.
Reply
:iconbonnybanshey:
bonnybanshey Featured By Owner Mar 7, 2010   Artist
lol love your sig
Reply
:iconsupersonichero:
supersonichero Featured By Owner Mar 7, 2010  Hobbyist General Artist
Thank you! :D
Reply
:iconbonnybanshey:
bonnybanshey Featured By Owner Mar 8, 2010   Artist
welcome
Reply
:iconhubadawaha:
hubadawaha Featured By Owner Mar 6, 2010  Hobbyist Digital Artist
I love how you draw their human forms. XD
Reply
:icongeminas0wng:
Geminas0wng Featured By Owner Mar 6, 2010
At first I didn't know what was going on, then I saw the keys in her hand lol. Nice pic of these two humanized.
Reply
:iconaeolus06:
Aeolus06 Featured By Owner Mar 6, 2010  Student Digital Artist
thanks :thanks: glad that you liked them
Reply
:iconsilvervulpine:
SilverVulpine Featured By Owner Mar 6, 2010  Hobbyist Photographer
It's really the jaunty lass in the cap who sells this one. :love:
Reply
:iconmkbuster:
MKbuster Featured By Owner Mar 6, 2010  Hobbyist Digital Artist
rofl
Reply
:iconmycrodude:
Mycrodude Featured By Owner Mar 6, 2010  Student Traditional Artist
Awesome!!
Reply
:iconspitfiresdad16:
spitfiresdad16 Featured By Owner Mar 6, 2010  Hobbyist Writer
XD That is funny! Skids is like: WTF? Mudflap is ROFLMAO and HoneyAppleNinja is pleased with herself!
Reply
:iconzeta26:
Zeta26 Featured By Owner Nov 29, 2010
lol Mudflap must be enjoying this
Reply
:iconroyi-20:
royi-20 Featured By Owner Mar 6, 2010  Student
have to keep it safe!
don't want the cons to steal your wheel plate
Reply
:iconhoneyappleninja:
HoneyAppleNinja Featured By Owner Mar 6, 2010  Student Traditional Artist
LOL! I LOVE THAT IDEA!!!
ffffff~ i really like this XDDD the faces are priceless, poor Skids.

i really just love this so much! Thank youuu~ you did a great job
Reply
:iconaeolus06:
Aeolus06 Featured By Owner Mar 6, 2010  Student Digital Artist
You're welcome :hug: so glad that you likethis
Reply
:iconthedragondreamer:
Thedragondreamer Featured By Owner Mar 6, 2010  Hobbyist General Artist
Question: Did you draw them all together or in peices?
Reply
:iconthedragondreamer:
Thedragondreamer Featured By Owner Mar 6, 2010  Hobbyist General Artist
I always pictured Skids with a "Kat Williams perm" or something lol. Funny none-the-less :D
Reply
:icondragonman12:
dragonman12 Featured By Owner Mar 6, 2010  Student Traditional Artist
a teenage rapper wannabe going boop beep. now thats something you don't see every day :o
Reply
:iconholyman19:
Holyman19 Featured By Owner Mar 6, 2010
Lol, awesome this makes me want to see the movie more.
Reply
:iconwyote:
Wyote Featured By Owner Mar 6, 2010
I wonder what happens when she pushes the panic button...
Reply
:iconaeolus06:
Aeolus06 Featured By Owner Mar 6, 2010  Student Digital Artist
whatever he does, just know he won't be held responsible for his actions
Reply
:iconwyote:
Wyote Featured By Owner Mar 6, 2010
Right. *eyes button*

Hmmmmmm..... *press*
Reply
:iconduskninjakenji:
DuskNinjaKenji Featured By Owner Mar 6, 2010  Student Filmographer
Lol XD
Reply
:icontaigan:
Taigan Featured By Owner Mar 6, 2010
If only you could lock their mouths by remote control. :roll:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 6, 2010
Image Size
2.6 MB
Resolution
4102×2701
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,115 (5 today)
Favourites
234 (who?)
Comments
57
Downloads
325
×